PG+K is in the building…

A couple of the PG+K guys have been out here since Monday or so but it wasn’t until yesterday that I finally had a chance to meet up with them. They were over at Showstoppers USA waiting for S2KJay’s S2000 to arrive from the auto transport. I got there around 2:45 or so and just shot the shit with them while we were waiting for Mikeyyyy to show up from wherever he was at and for the S2k…

I forget what time it showed up but it arrived shortly after Mikeyyyy got there. The wheels aren’t on it yet because they didn’t come in on time to leave with the transport but they’ll be in Cali by today…

Looked kinda sketchy sitting under that big ass truck on the auto transport but everything was cool…

Unloading…

Random shot of Mikeyyyy’s xB…

After the car was unloaded and stored away in a safe place, we decided to go kill a little bit of time and wait for the traffic to die down so we went over to Wingstop for a quick snack…

A snack from Wingstop, as you all know, usually ends up looking like this…

I didn’t eat of course cuz I knew we were gonna grab more food later but man, that shit was tempting….

After that, the PG+K guys headed back down to where they were staying at so they could check-in at their hotel…There was a meet that Mikeyyyy told us to go to at night so it was just a matter of killing some time…

The meet was crackin’ but as usual with most meets with a bunch of random ass kids, dumb shit happens and people do burn-outs in the parking lot and shit and try to drive really fast when people are walking around…

East stands next to west and don’t talk to eachother…haha…just kidding, everyone was pretty chill with eachother. By Eibach I’m sure we’ll all be acquainted…

Random RSX at the meet…

Gary and his green wheels…

After the cops came and broke up the meet and told everyone to go home, we stood around the parking lot for awhile before we finally headed out to a thai spot to grab some late night dinner…

It was delicious as usual and after eating we just all headed back to our respective homes and got prepared for the next day when more east coast guys were rolling in…

I’m fucking exhausted, time for bed…If you try to get ahold of me today and I don’t respond, I guarantee you I’ll hit you back up in the afternoon. I won’t be functional in the morning. Just call or text, or whatever and I’ll get back to you guys ASAP….peace for now….

15 thoughts

  1. “but as usual with most meets with a bunch of random ass kids, dumb shit happens and people do burn-outs in the parking lot and shit and try to drive really fast when people are walking around”

    This same dumb ass shit gets meets broke up world wide, it’s sad that people don’t get this by now.

    Wings look deece though

  2. w00t San Fernando Valley. lol…your lucky you weren’t there when the sun was up…you would’ve melted. I used to go to that Northridge In-n-out meet but like all meets it ends up being killed by all the immature kids.

  3. What happened to the East coast “We drive our cars” attitude? Which we remember was in response to the West coast people who were planing to trailer their cars to IA? lol

    • i don;t think the whole eastcoast had that attitude haha i’ll be drooling on that ride fo sheez. fuckin stoked he brought it out

  4. u know u love my wheels joey lol, ya dude last night was the 1st time they kicked EVERYONE out. it suxs causae all the chill ppl have to call it a night cause of all the ricers.

  5. Pingback: it’s jdm yo! @ the 6th Annual Eibach Honda Meet… « it's jdm yo!!!

Leave a Reply