Stuff from the weekend…

So I woke up at like 6am to head to a shoot for Honda Tuning this past weekend. I did my usual arrive on time and then subsequently get lost for 20 minutes routine. I don’t know what it is about directions but when they come from HeyMikeyyyy, they’re usually pretty incorrect. He gave me some random ass address and then called me to tell me it wasn’t at that location. I somehow ended up at McDonald’s and grabbed some breakfast before I randomly ended up at the spot I was supposed to be at…

I suppose you all wanna see what car was getting shot…

…but I don’t really think I’m at liberty to reveal what it was so you guys can decide for yourself. Let’s just say that it’s definitely deserving of being in the magazine. Nothing really exciting happened. Car was shot, stood around for a couple hours, ate, shot the shit with some homies, etc….Oh we also saw some random car that was on fire and stared at it. There was also a dead rat that had been run over right next to it and I took a picture of it. But then when I came home to look at it at like 3000 pixels or whatever I almost threw up and quickly deleted the picture…

Other than that not much happened. The day before I managed to find some time to finally adjust the coilovers on my Q45. It needed to be lowered badly back to it’s original height before I installed the Wald kit. I was nervous before about damaging it because it hung so low and my complex has speedbumps all over the place. I really can’t stand the height it was at and it doesn’t really matter if I damage the kit because I plan on redoing the car eventually anyway. So I took it apart and lowered it to the point where the ramps I use had about 1mm clearance left under the front lip. I tightened everything and took it for a spin and remarkably didn’t hit anything or get anything caught under it. For the first time since I purchased the car, I can honestly say that I’m happy with where it’s at. Before there was always something that bothered me about it but now I’m content…

Here’s a pic for reference…

For you guys that ordered stickers, I plan on shipping them out this week. The previous batch of people should have received there’s by now. Richie aka “nashville” from NWP was kind enough to snap this pic and show love for “The Chronicles…”. He’s putting his car back together and it’s looking good. I have to admit that I was kinda iffy on the previous set-up he had but from seeing his recent pics, it’s definitely a huge improvement and I’m excited to see the finished result.

Shout-out to nashville and Premium Garage Krew for showing love all the way from the other side of the coast…

That’s basically it for the weekend. April should be more interesting with some more meets and shit going on, that and everyone is starting to get their stuff together for the annual Eibach meet. Oh, Loi and Sportcar Motion took another trophy home and set another record. I’ll let you guys know what’s up with that when I get more information from him…

22 thoughts

  1. LOL good times yesterday LOL

    Lets see we dont have any white S2000s Ready yet to be shot in a mag soon maybe LOL so that only leaves one car LOL

    Alexis ur pretty warm on ur guess!! LOL

    • I woulda brought breakfast if you weren’t busy kickin it at the Fantasy Factory with Rob Dyrdek…

      I can’t say what car it is, but it’s definitely “Da Hot Stuff”….

  2. LOL i jus realized the shot with the burning car was me… i was lookin at this post on my phone but i guess the shot wasnt fully panned out to see me….. pffff!

  3. It’s got to be Sid’s DA lol, is it in next month’s HT? Or a few more issues later??

    Car looks good at this height! If you didn’t have to deal with your complex you could lower it more…

  4. Thanks for the Shout-out.We love this blog and the things you post up.It kinda updates us on what goes on on the other side of the coast.

    Much Love to Stickydiljoe and the rest of yall for the enthusiam and motivation.See yall at Eibach

  5. Wish I made it for ***’s shoot, I had to work =(. I’m so proud of him he worked so hard to put his car together, very well deserved. Can’t wait for this issue. =)

  6. “why the hell do you need a badass driver to park at eibach” hahah <img src=”http://is.rely.net/1-92-56342-l-HDIvRy8znkfQjldAGcqmQ.gif”

Leave a Reply